Tusen år och tusen till

Imorse när jag vaknade hade jag träningsvärk i armen. Av att ha skrivit.
Och min handled var uppsvullen. Av att ha skrivit.

Idag slutade jag klockan 12 och var med mamma och köpte två pennor och ett sudd.
Sedan dess har jag jobbat med psykologiboken och idag är det första november.

ONSDAG: skola, jobba med psykologiboken (hela dagen?)
TORSDAG: skola, förhoppningsvis bara ha kvar att limma in allting i psykologiboken... packa
FREDAG: skola, 10.15 går bussen till båten och vi far till Tammerfors (vi=storasyskonutbildningen)
LÖRDAG: höstdagarna, Tammerfors.
SÖNDAG: höstdagarna, Tammerfors. Hem.

När ska jag hinna träffa Adam? Pfft, jag säger ju att dynget behöver flera timmar.

Kommentarer
Postat av: jennifer

ojoj svullen hand, skrivkramp :P
ska säkert bli skönt att fara till tammerfors en helg :D

Postat av: ella

nämen ska ni hit? :P hih.. va kul.. :)

2006-11-01 @ 17:45:16
Postat av: julia

ella: ja just ja, visst ligger nokia nära tammerfors? :O

2006-11-01 @ 18:23:31
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: idaskida

ojj ojj julia, du behöver nog ta det lite lugnt med all psykologi. jag vill inte vara kompis med en hjärnskrynklare!! (fast om det är du så kanske jag får tänka om)

2006-11-01 @ 23:07:14
URL: http://home.aland.net/idaskida
Postat av: julia

det är lugnt ida, jag kommer inte bli en hjärnsskrynklare (och även om jag blir det så lovar jag att aldrig analysera dina handlingar ;))

2006-11-06 @ 08:57:39
URL: http://tejprulle.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback