Det är exakt vad vi vill ha

I helgen har vi varit på Lemböte.

I fredags samlades nästan alla sommarens storasyskon på Lemböte och åt pizza, snackade skit och hade kul. Efter det kollade några på film, men inte jag. Kvällen var rolig och vi gjorde lite allt möjligt. Andrea, Erri och jag sov i samlingsrummet på sofforna och det var ganska kul.

På lördagsmorgonen var jag och Andrea ut på en hurtig promenad och sedan kom "konfirmanderna" dit ut. Då hade vi en liten utmaning med knasuppgifter. Det var helt okej. Sedan var det middag och gudstjänst och efter det kollade några på film (samma film som kvällen före), men majoriteten var med oss och lekte. Vi var tydligen bra på att locka folk till våra spännande lekar. Haha. Vi lekte sardinburken och räddast av alla var vi som hade bestämt att vi skulle leka det. Det var töntigt och TK var elak och skrämde oss. Sedan skrämde Nisse oss och vi blev oss aldrig mer lika.

I morse gick allting i slowmotion och man var ganska trött. Duktiga som vi är städade och packade vi i alla fall.

Nu är jag hemma och det är ganska skönt. Jag vill träffa Adam.
Julia

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha ha ni höll ju på och doog :D
stackare

2006-10-01 @ 13:50:27

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback