Det kan aldrig kännas bättre än såhär

Snart ska jag iväg och hyra film och köpa godis med Andrea och Erri.
Vi ska tydligen kolla på skräckfilm ikväll... Well, vem lyckades övertala mig?
Jag har blivit fruktansvärt rädd för allt och alla på senaste tiden.

Jag har tagit rätt många värktabletter de två senaste dagarna,
nu när jag tittar ut ser det helt gult och flummigt och rosa ut.
Ska det göra det?

Inatt vaknade jag av att Adam messade, men jag var för trött för att svara.
Jag läste bara messet, log och somnade om. Sedan drömde jag om honom. Haha.
Men jag drömde knasigt.
I drömmen trodde Adam att han var en elefant. Tills han kollade sig i spegeln och såg att han egentligen var en fisk. Sedan tror jag att drömmen var slut. Jag skrattade åt honom i drömmen.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback