Du ska vara den du är

och inte vara som alla andra.

Hur är man sig själv? Hur vet man när man är sig själv? Hur kan jag hata historia? Hur kan jag vara så sur? Hur kan jag vara så glad? Hur kan mitt liv vara så bra? Hur kan du vara så bra? Hur kan du vara så du?

Jag hatar historian. Den är dumtråkigäckligochful.
Jag är väldigt körd i historiaprovet.
That's shit.

Annars har nog min kväll varit bra.
Kan bara inte denna vecka ta slut? Jag behöver helg.
Jag behöver Stockholm. Jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska fara till Stockholm med Jenny i helgen eller inte. Jag kommer inte bestämma mig för lördag morgon. Det vet jag.
Nu minns jag,
har aldrig förstått mig på nån.
Julia

Kommentarer
Postat av: anna

mm, pink är en korv.

wöw, såg att du länkat både min och roberts blogg. hah :)

Postat av: Hampus

Jag är nog lika körd i kommande biologi prov som du är i historiaprovet gissar jag... vår biologi lärare är läskig föresten :O

2006-10-03 @ 15:13:01
Postat av: Fia

Lolli, Mimi och jag ska också till stockholm på lördag :D

2006-10-03 @ 19:17:03

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback