Galant Galax Gala Galen

på väg ut i galaxen mötte jag en främmande farkost! Jag kände hur hela kroppen intog en försvarsposition. Hjärnverksamheten var på max. Vad skulle jag göra? Tänk om den främmande farkosten anföll mitt rymdskepp, vad skulle jag göra då? Min farkost är inte utrustad för sådant. Jag beslöt att landa på Jupiter. Strax efter landningen såg jag att den främmande farkosten närmade sig. Även den landade. Jag tog mod till mig och gick fram och hälsade. När jag såg vem som kom ut ur den främmande farkosten blev jag full i skratt. Det var ju bara en gammal alien.
HAHA, jag är trött idag.

Jag fick 4½ i engelskaprovet och om jag bara är lite aktivare på timmarna så kan jag få det till en 5a i betyget. That makes my day go WOOOW!

Kommentarer
Postat av: anna

tack :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback