Girls just wanna have fun

Idag har jag jobbat med psykologin, massor.
Jag har nästan kramp i handen för att jag har skrivit så mycket.
Jag är snart klar med allting som ska skrivas, håller på med min egen utveckling just nu.
Det är ganska kul. Jag måste ha varit ett fruktansvärt jobbigt barn. Stilla, lugn eller sova var tre saker jag tydligen hade missat totalt. Jag var väldigt livlig och busig, alltid.

Snart är det middag och efter middagen ska jag skriva färdigt psykologin.
Vid halv 7 kommer min kusin hit. Hon är från Lund.
(vilket får mig att tänka på "den efterblivne från Lund" HAHA)
Hon ska vara här hela veckan, för hon har höstlov nu. Min kusin alltså.
Hon är 15 år och umgås hellre med mina 11-åriga småsystrar än med mig.
Är det för att jag är så elak, eller är det för att det alltid har varit så?
Haha.

Kommentarer
Postat av: mad

I lööööv it :D

Postat av: Mims

Ha ha, när jag var liten gjorde jag inget annat än åt ;D Det tyckte mamma var jobbigt för då fick hon aldrig sova eftersom hon måste mata mig hela tiden :P

2006-10-29 @ 17:56:15
URL: http://mimsis.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback