Glad-dag

Idag är det en glad-dag.
Vi fick ut psykologiproven. Mitt resultat var G4+ med 28/32 poäng och jag är väldigt nöjd.
Vi fick ut psykologiuppsatsen också. Man kunde bli antingen godkänd eller inte. Jag fick godkänt+, och hon var imponerad av mitt sätt att skriva. Hihi.

På matten gav Roger mig beröm för att jag var så bra på ekvationer och jag räknade tusingens långt.

Efter skolan var jag ut med hundarna, sedan åt jag middag och efter det var jag ut med Jenny och hundarna.
Nu kommer jag inte på flera saker jag "måste" göra före jag kan börja plugga på historiaprovet, engelska minitestet, svenskaprovet och skriva lite på psykologiboken... Fy vilken jobbig kväll jag har framför mig.

Min mamma sa att jag var väldigt speciell redan som barn.
Julia

Kommentarer
Postat av: Mims

Gör du allt annat än det du skulle behöva göra? ;)

Postat av: Mims

Jag har matte prov imorgon och jag är inte bra på matte och jag orkar inte öva någonting heller. Jag och prov/läxor går inte ihop!

2006-10-02 @ 20:11:09
URL: http://mimsis.blogg.se/
Postat av: julia

mimi: jaa, haha. Jag fattar inte. Det är grymt ointressant och jag är så körd i historian. Men nu tycker jag att jag pluggat klart och jag kan fortfarande inget. JAG HATAR HISTORIA!

2006-10-02 @ 20:42:57
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: Hampus

Haha, hissa e kul ;)

2006-10-03 @ 15:11:35

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback