I min fantasi

Igår var Adam här igen,
vi kollade på
The Butterfly Effect 2.
Den var ganska bra, bättre än jag väntat mig.
Men den var frustrerande, haha.
Han gjorde inte alls som han skulle.
Helt plötsligt kom Lolli in i mitt rum, hon skulle tydligen lämna tillbaka en handduk som var min. Jag kommer inte ens ihåg att hon skulle ha haft min någon handduk. Det var lite kul.
Och så ringde Sissi och frågade om jag kan vara barnvakt på lördag mellan 10-12 (på dagen) och jag sa att jag kan det, så nu slipper jag fundera på om jag ska fara till Stockholm eller inte.
Efter det kollade Adam och jag lite på tv och myste och sen for han hem och jag gick ut med hundarna.
Åh, jag tycker om att vara med Adam :)

Imorse trodde jag att det var lördag och blev jättebesviken när Jenny kom och väckte mig.
Men det var bara att tvinga sig upp ur sängen och gå till skolan för att ha tyska.
På tyskan fick vi veta att vi ska ha prov nästa vecka. Wohoo..
Och nu är jag hemma och har håltimme när de andrra har finska.
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

finns det en butterfly effect 2?:O

Postat av: julia

javisst, jag visste inte heller om det. Men Adam sa att han hade laddat ner den. Och nu ligger den i mitt fönster och ser så där lagom olagligt bränd ut. :)

2006-10-09 @ 16:16:08
URL: http://tejprulle.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback