Ja, livet är allt bra härligt

Idag är det egentligen en bra dag, fast jag var lite seg och irriterad tidigare.
Jag fick 5+ (egentligen 5,8) i matteprovet. Skalan är 0-5 därför är det enligt mig omöjligt att få 5,8 i vitsord. Men min mattelärare säger att det går. Hur som helst fick jag alla rätt och det är jag glad och stolt över.

När jag skulle gå hem från skolan regnade det så mycket så jag ringde mamma och bad henne komma och hämta mig. Jenny kom istället och sedan for vi efter Fanny och Frida också. Vi släppte av dem hemma och så for vi till Mariehamns Bokhandel och jag köpte mina tyska böcker. Äntligen!
Det är lyxigt att inte behöva gå hem från skolan när det regnar. Även fast jag bara har 500 meter hemifrån till skolan. Haha.

Nu ska jag sätta mig och jobba med psykologiboken och plugga på samhällaprovet. Men samhällan är enkel och psykologin med. Mest av allt skulle jag villa att Adam bara dök upp här och underhöll mig istället. Drömma kan man ju. Tss.
Eller så skulle jag vilja se hur Lollis rum ser ut nu, om det är klart renoverat?
Eller så skulle jag vilja träffa Fia, för jag har inte träffat henne på flera veckor (känns det som).
Eller så skulle jag vilja fika och skratta med Mimi.
Eller så skulle jag vilja prata mode och drömma om framtiden med Andrea.
Eller så är det bara att inse läget och sätta sig och plugga. Jag har valt skolan själv.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback