Shopping

Jag längtar till höstlovet, Sverige med Andrea.
(Och vad jag än sagt i helgen, jag sviker inte Sverige. Jag kommer föralltid anse att Sverige är bättre än Finland)

Det här ska jag köpa i Stockholm;
-svarta stuprörsjeans
-ankelboots
-stor väska (skolväska)
-fotoalbum
-handlotion
-hårborste
-puder
-sminkborste
-tröjklänning
-bomullsrondeller
-vantar
-halsduk
-mössa
-kappa / vinterjacka
-concealer
-deodorant
-mörkt nagellack
-örhängen
-halsband
-bälte
Enligt min ungefärliga uträckning borde detta bli att kosta; 4845 kr.

Jag fick 200€ av mamma nyss, det betyder att jag har drygt 700€ att använda.
Jag undrar om jag ska ta ut kontanter eller om jag ska använda mitt visa electron?
Bäst att fråga mamma om råd.

Någon som har tips på ett bra puder?
Eller ett bra mörk rött/lila/svart nagellack?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lita inte på ditt electronkort, för den lördan jag var till sthlm hade typ inga åländska electronkort funkat att betala med i sthlm. Men du kan ju förstås ta ut pengar på det.

2006-10-16 @ 14:54:33
Postat av: Jenny

Lite inte på ditt electronkort, ibland funkar inte åländska electronkort att betala med (t.ex. den lördagen jag var i sthlm)i sthlm. Fast du kan ju alltid ta ut pengar med det.

2006-10-16 @ 14:56:02
Postat av: julia

jenny:okej, kul att du tror att jag inte förstår om du skriver en gång ;)

Postat av: Anonym

hej pengar

2006-10-17 @ 13:35:21
Postat av: Catrin

MAC:s puder är bra, och malavas nagellack. jag har visserligen bara testat det svarta och vet inte om de har någon snygg mörkröd eller lila, men svart finns åtminstone.

2006-10-17 @ 19:11:13
URL: http://catriin.blogg.se
Postat av: julia

anonym: snarare hejdå pengar.
catrin: okej, tack (:

2006-10-17 @ 19:40:13
URL: http://tejprulle.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback