Spännande

Igår kväll firade vi äntligen Andreas födelsedag (hon fyllde år den 12.10). Vi kollade på Crush, en film som vi trodde att skulle vara skitkass med deprimerade 40+ kvinnor. I slutet var den jättesorglig och jag och Erri grät, nästan.

Efter det sjöng vi karaoke och skrattade. Sedan ringde Adam och då gick vi alla mot Unga Band.
Det var trevligt att träffa flickorna igen, och Malin, som jag inte har träffat på ungefär ett år :D haha.
Andrea är bra på det här med KALAS.

Där på Unga Band fick jag äntligen träffa Adam igen alltså :) hihi.
Vi var in ett tag (Adam och jag, de andra flickorna stannade inne tills det var slut) men sedan ringde Emma till Adam så vi gick ut och träffade Emma, Sara och Fredde.
Sedan måste Adam fara hem. Det var tråkigt.
Då var jag med mina vänner (alltså inte med Fredde) och vi gick en sväng ner via stan. Där var det mest bara fyllon som pissade eller var allmänt bortkomna.
Så vi gick hem.
På väg hem träffade jag Timo, Fredrik och Jaana. Jag stod och pratade med dem ett tag innan jag gick hem, jag ville ju inte frysa ihjäl heller.

När jag kom hem ställde jag om alla mina klockor till vintertid. Efter det gick jag och lade mig.
Jag drömde knasigt inatt.
Imorse var det snö ute när jag vaknade. Jag undrar om det finns något bättre sätt att börja en dag på?
Hihi. Synd bara att den antagligen kommer smälta senare idag.
Efter frukosten var jag ut med hundarna och när jag kom hem hade Cajsa (Fanny och Fridas kompis) trillat och slagit huvudet i stengolvet. Hon hade tidernas största bula. Stackars henne :/

Nu har jag bäddat rent i sängen och handtvättat min knasiga kudde som Adam brukar leka med, och min anka. Haha.

Snart är det dags för psykologin...

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback