Stockholm 2

På morgonen åt, packade och klädde vi på oss. Tog bussen till stan, gick till Cityterminalen med våra väskor och kassar från gårdagens shopping. Låste in dem, jag tog ut pengar och sedan fortsatte vi shoppa.

På två dagar gick vi 14 timmar i affärer. Motionmotionmotion.

Jag köpte;
-Rutig kappa (Topshop)
-Röda ankelboots (Din Sko)
-Svarta Leejeans (Bik Bok)
-Lila tröjklänning (Gina Tricot)
-Grått linne (Gina Tricot)
-Gult linne (Gina Tricot)
-Fotoalbum (Ordning&Reda)
-Fotolim (Ordning&Reda)
-Vit penna (Ordning&Reda)
-Hårborste (Åhléns)
-Handlotion (Åhléns)
-Svart nagellack (Åhléns)
-Deo (Åhléns)
-Isadora puder (Åhléns)
-Bomullsrondeller (Åhléns)
-Puderborste (H&M)
-Coverstick (H&M)
-Silver halsband (Åhléns)
-Present till Andrea

Och jag spräckte bara min budget liite. Duktig jag är.

Kommentarer
Postat av: Angel

Vad kul


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback