Tråkigt

1. Vilken tid gick du upp idag? Klockan 07.00 studsade jag upp ur sängen. Pigg. Faktiskt.

2. Vad var det första du sa i morse? 'God morgon' borde jag ha sagt till Jenny. Men det gjorde jag inte.

3. Vad åt du till frukost? Jag åt faktiskt frukost imorse, två rostbröd med skinka på.

4. Vad ska du göra efter studenten? Bli rik, framgångsrik och leva gott. Eller studera.

5. Säger du "Kex" eller "chex"? 'Kex'.

6. Vad tycker du om Lars Leijonborg? Jo.

7. Vad längtar du till? Längtar till och längtar till. Jag längtar efter Adam, och längtar till höstlovet.

8. Vilket år var du på din första festival? RockOff har jag väl varit på sedan jag lärde mig gå. Ungefär.

9. Ska du på festival i sommar? Ja.

10. Favoritalkohol? Läskalkohol.

11. Hur ofta använder du parfym/deo? Varje varje varje dag.

12. Hur ofta tvättar du håret? Varje/varannan dag.

13. Vad tycker du om ditt utseende? Det är ju gulligt.

14. Hur många Anna känner du? Kanske en 4-5 stycken?

15. Kan du spela fotboll? Hellre än bra.

16. Åka bräda? Jo.

17. Har du en snygg jacka? Ja, men förhoppningsvis köper jag en ännu snyggare under lovet.

18. Är du blyg? Nej, inte egentligen. Men jag kan bli blyg för stunden.

19. Säg någon som du hade velat vara kompis med som du bara känner ytligt: Hm, Johanna i min klass kanske. Eller vad fan, alla i min klass såklart.

20. Hur bor du? Kallt och trångt.

21. Gillar du apelsiner?
Jo, det var längesedan.

22. Berätta nåt ingen vet om dej:
Mina ögon blir lätt irriterade av solen eller starka lampor.

23. Vad tycker du om oc? Beroendeframkallande.

24. Brukar du erkänna när du fisit?
Tro det eller ej, men jag fiser nästan aldrig.

25. Hur många gosedjur har du på ditt rum/lägenhet? Jag har ju ankan och den knasiga kudden. Som Adam skulle beskrivit den.

26. Varför fyller du i detta?
För att jag inte orkar jobba med psykologin.

27. Har du ipod? Nej, men jag funderar på att skaffa.

28. Räkna upp vad du har på dej: Nerifrån och upp: sockor + yllesockor, jeans, trosor, bh, linne, polotröja, halsband, klocka, örhängen.

29. Vad drack du senast?
Vatten till middagen.

30. Hur ofta äter du godis?
Det går i perioder. Just nu; sällan.

31. Hur många sms skickar du om dagen? Jag väljer att inte räkna dem.

32. Vad tror du folk som känner dej ytligt tror om dej? Det beror på när dom träffat mig.

33. Vad heter dina syskon?
Jenny, Fanny, Frida, Emma och Maja.

34. Vad heter din mormor och morfar? Ebba och Jan-Erik.

35. Vad heter dina husdjur? Uti, Minus, Tripp, Flipp och Seffy.

36. Hur lyder din åsikt om pudlar? Nej fy så dom luktar. Cirkushundar.

37. Vilka kanaler har du hemma? Jaa, suezkanalen, engelska kanalen... Dum fråga. Dom vanliga.

38. Hur kommer du bo till hösten? Och du kallar det inte höst nu eller?

39. Vem hade du senast en dispyt med? Mamma när hon inte hittade till Adam igår.

40. Vad har du dåligt samvete för? Jag är ond och har aldrig dåligt samvete.

41. Hur ska killen vara? Typ Adam är ganska bra.

42. Har du svimmat någon gång? Nej.

43. Har du körkort, och isf, vad är det värsta du orsakat i trafiken? Bara moppekort, och jag har väl inte orsakat något i trafiken?

44. När köpte/kommer du att köpa din första bil? Den dagen jag fyller 18.

45. Hur gammal vill du vara när/om du får barn? När jag är redo. Kanske 27+.

46. Varför gör du detta test?
Har jag inte svarat på det redan? För att slippa göra psykologin.

47. Vem ska du träffa härnäst? Det vet jag faktiskt inte.

48. Varför går du ut ikväll? Går jag ut ikväll?

49. Vem saknar du mest just nu? Tua, Erika, Jocke, Oscar och Warti från min högstadieklass.

Kommentarer
Postat av: Mims

Mina ögon är också sådär jobbiga som dina :(

Postat av: lolli

ursäkta mig men vem tusingen är seffy? :P

2006-10-17 @ 16:37:42
Postat av: Mims

Det undrar jag med Lolli! Vem är det, Julia?

2006-10-17 @ 18:30:40
URL: http://mimsis.blogg.se/
Postat av: julia

lolli och mimi: pappas katt ;) haha.

2006-10-17 @ 19:39:13
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: Mims

Aha! ;)

2006-10-17 @ 19:55:30
URL: http://mimsis.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback