Trist

Medans nagellacket torkar måste jag sysselsätta mig.

INTRO
Namn:
- Julia
Hemort: - Mariehamn
Civilstatus: - Upptagen
Stjärntecken: - Vädur
Motto: - Äta bör man, annars dör man! HAHA
Lyssnar på just nu: - Precis just nu? Green Day
Sexuell läggning: - Hetero
Etnicitet: - Vit
Religiös tillhörighet: - Kristen, men inte troende. Hrmpf.
Kroppsbyggnad: - Stabil.
Hår-/ ögonfärg: - Ljus brun / blå.

STATS
Ålder:
- 16
Längd/ vikt: - 165 / 59
Antal syskon: - 5
Fyra sista siffrorna i ditt mobilnummer: - 7831
Skostorlek: - 38
Betygsmedeltal: - 8,5 i högstadiet
Antal potentiella bootie calls i telefonboken: - HAHA, vem vet

SENASTE
sedda film:
- Djävulen bär Prada
dissade telefonsamtal: - Senaste dissade eller missade? Jag dissar aldrig med flit. Jag orkar bara inte svara ibland.
vidareförda skvaller: - jag gör inget annat än skvallrar.
rykte du hörde om dig själv: - hm, att jag är en elak och ytlig snobb var nog det senaste.
person som irriterade dig: - åh, personer irriterar mig hela tiden.
besannade rädsla: - att jag skulle ha väldigt lite pengar kvar efter shoppingen
släppta groda: - jag säger alltid saker utan att tänka efter.
skickade sms: - till adam
mottagna komplimang: - 'vad snygg du har blivit' HAHA
inköpta sak: - det sista jag köpte var ett halsband på Åhlens
sedda snygga person: - jaa, jag kollade ju mig i spegeln nyligen.. Haha, nej jag vet inte.

 

EXTERIÖR
Naturlig hårfärg:
- syntes senast när jag var 10, råttfärgat säkert.
Schampoo: - TIGI Bed head shampoo för ruffsigt hår
Övriga regelbundet använda hårprodukter: - Balsam från samma serie
Duschcréme: -  Loreal
Parfym: - Glow by J.Lo
Hudprodukt du går i god för: - Handlotion
Makeup-produkt du går i god för: - Mascara
Klädstil: - Preppy enligt vissa, färgglatt enligt andra. Enkel elegans om jag får säga det själv :D HAHA. Nej men jag är inte mycket för accesoarer.
Mest använda plagg: - Koftor.
Footwear: - Röda ankelboots, eller vita lacoste.
Stilikon: - Rachel Bilson
Är du snygg? - Varannan dag
Är utseende viktigt? - Ja
Vem är snyggast av dina vänner? - Andrea har snyggast stil (för hon och jag har nästan likadan stil)
Vem är snyggast på din hemort? - Min hemort? Ingen.
Vad har du helst på dig en utekväll? - Jag går aldrig ut.
Tre stiltips: - 1. Inte för mycket smink (det ser ofta horigt ut) 2. Matcha inte hela din outfit 3. Klä dig efter din kroppsform, inte efter modellerna i tidningarnas kroppar.

 

BAGAGE
Var är du född?
- Mariehamn
Vad heter dina föräldrar? - Mamma och pappa
Tidigaste barndomsminne: - Stor minneslucka.
Vad är det värsta du gjort mot en kompis? - Jag kan vara en riktig bitch.
Pinsammaste fylletabbe? - För pinsamt.
Vad hette din första pojk-/flickvän? - På dagis tror jag att Marcus var först.
Har ni kontakt än? - Näe, ibland ses vi väl någonstans.
Första bästa vän: - Frida Söderdahl, tror jag.
Första ärkefiende: - Ingen aning
Antal ångrade one-night-stands: - Nej
Vad har du komplex för? - Olika varje dag
Var du en fitta i puberteten? - Jag är fortfarande
Har du någonsin sett en porrfilm? - Ja?
Har du någonsin stulit av någon du känner? - Vet inte
Är du bra på att ljuga? - Om jag vill så jo.
Gillade du Spice Girls? - Ja, vem gjorde inte?

FAVORIT
färg:
- blå
form: - rund
drink: - vatten
låt: - olika
film: - ingen aning
blomma: - klassisk som jag är säger jag; ros.
accessoar: - halsband
person: - Mamma
mat: - ingen
kollega: - kollega i skolan då eller?
ställning: - ståendes på händer. Vilken fråga.

OUTRO
Tid:
- 17:49
Vad ska du göra idag? - det är inte så mycket kvar av dagen, men plugga och träffa Adam.
State of mind: - kall
Helgplaner? - helgen är slut. Nästa helg - Andrea kalaas?


Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback