Trött -tröttare -Julia?

Idag i skolan var jag grymt trött. Till lunch var det "Torsk a la Hummer", det låter till och med äckligt.
Jag och thomas matchade våra kläder perfekt och på psykologin sov jag mot hans axel. Det var bra att sova. Vi kollade ändå bara på film så.

Efter skolan var det middag direkt för att mina systrar skulle på gymnastik. Jobbigt.
När vi hade ätit middag satte jag mig direkt vid familjedatorn och började rensa ur den. Så vitt jag vet fungerar den.. perfekt nu? ;) haha. Jag är så bra. Om det nu kanske råkar saknas några program eller du undrar vart tusan dom där perfekta bilderna från semesterresan tagit vägen så var det inte jag...

Nu har jag och Jenny bakat och om 1 ½h kommer Top Model, jag funderar på att sova fram tills dess.
Jag har inte pluggat speciellt mycket mera på svenskaprovet, men jag tror det kommer gå bra. Jag har aldrig haft något problem med svenskan. (Kanske för att jag är så van vid att skriva? ;))
Julia

Kommentarer
Postat av: Mims

Bakade ni kanelbullar?


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback