Fy vad kul

Jag vill börja med att säga; förlåt om du tycker du borde vara en av de första 20 jag tänker på.

LISTA DE FÖRSTA TJUGO PERSONER DU KOMMER ATT TÄNKA PÅ:
1.
Jenny
2. Andrea
3. Lolli
4. Adam
5. Fia
6. Mimi
7. Jocke
8. Wille
9. Ida
10. Kattis
11. Eddy
12. Mamma
13. Linus
14. Fro
15. Hampus
16. Vendela
17. Erri
18. Fredde
19. Heinrich
20. Tua

OCH SVARA SEDAN PÅ FRÅGORNA:
Vem dejtar 8?
- Ingen
Är 9 kille eller tjej? - Tjej
Skulle 11 och 2 utgöra ett sött par? - Njaa, kanske söta men väldigt olika.
18 och 4, då? - NEJ :D
Vad jobbar 17 med? - Hon jobbar inte.
När talade du senast med 12? - Igår kväll.
Vad är 6s favoritband? - Kent
Har 1 några syskon? - Ja, däribland hennes fantastiska lillasyster Julia ;)
Skulle du kunna dejta 3? - Javisst!
Skulle du kunna dejta 7? - Been there, done that.. haha. Nejmen. Det skulle jag säkert kunna.
Är 15 singel? - Ja
Vad är 16s efternamn? - Sjöberg
Vad är 5s mellannamn? - Doh, jag minns inte.
Vad är 10s dröm? - Att bli en framgångsrik teaterapa.
Skulle 14 och 19 passa ihop? - HAHA, njää..
Vad jobbar 20 med? - På sommaren har hon nog varit på sjöfartsmuseet. Tror jag?
Allmän information om 11: - Han är väldigt väluppfostrad och artig. När han vill.
Och om 1: - Hon är min syster och läser som en häst. Fast nej, alltså. Hästar läser ju inte. Men snabbt läser hon i alla fall.
Har du någonsin haft en crush på 16? - Givetvis ;)
Var bor 9: - I Uppsala :(
Vad är 4s favoritfärg? - Rosa ;) haha. Nejmen, jag har ingen aning. Måste fråga.
Skulle du kunna hångla med 17? - Haha, varför inte? :D
Är 5 och 6 vänner? - Jopps.
Tycker 7 om 20? - Jodå, varför skulle han inte?
Tycker 8 om 19? - Jag skulle tro att dom inte känner varandra.
Hur träffade du 1? - Det var väl sisådär när jag föddes och hon stod nerböjd och gluttade på den fula skrikande klumpen som kommit ut ur mamma.
Har 10 några husdjur? - HUNDAR
Har du någonsin gett 3 en kram? - Jo
Är 13 sexig? - Alla jag känner är sexiga.
Har du sett 6 naken? - Ja, vi har ju spelat i samma lag och gått i samma klass för tusan.
Har 4 kysst 11? - Förhoppningsvis inte...
Var vill 7 gifta sig? - Pampigt och romantiskt i en kyrka.
Tycker 17 om att onanera? - HAHA, jo, antagligen ;)
Vad borde 12 sluta göra? - Hon borde sluta klaga och tjata och låta mig vara ute längre på kvällarna.
Vad borde 20 göra oftare? - Träffa mig.
Har du någonsin undrat hur 9 ser ut naken? - haha, jo, alla dagar.
Om du var med 18 just nu: - skulle vi väl antagligen tjafsa och vara knäppa.
Har du sett 3 full? - ja
Om du och 1 var de sista levande människorna, skulle ni reproducera er? - Nej, det kallas incest och vad jag vet så är det biologiskt omöjligt.
En konstig grej som 7 gör: - Hm, han gör nog inget överdrivet konstigt.
Vilken kändis ser 8 ut som? - Idol Ola
Påminner 10 dig om någonting? - Jo, Folkis.
Vad gillar du mest med 14? - Han är snäll och vi kan snacka inernet tillsammans.
Skulle 10 och 13 få söta barn ihop? - Ja, varför inte :D
Vad har 1 och 14 gemensamt? - Inte mycket.. Båda gillar ju mig i alla fall ;p
Har 2 sett dig gråta? - Ja
När är 4s födelsedag? - 140989
Tycker 5 om 18? - Jag tror inte hon tycker så mycket, dom känner inte varandra.
Har 2 några dolda talanger? - Ja, men dom är hemliga. Hihi.
Vad gör du när du umgås med 1? - Pratar, man får aldrig tyst på mig. Annars sjunger vi.
Vem tycker 5 bäst om i världen? - Mig? Haha, nejmen. Hon är ganska inne på det här med ridning & innebandy.
Har 18 någonsin stulit? - Det vet jag inte. Men för att tro det bästa om alla säger jag; nej.
Vilken är 19s mest irriterande vana? - Inte har han väl någon irriterande vana?
Känner 2 och 20 varandra? - Känner är väl att ta i. Men lite sådär smått i alla fall.
Litar du på 6? - Ja, nu och förevigt.
Är 14 rolig? - Rolig - dum? Ja.
Har du någonsin kysst 10? - Nepps.
Vad är 1s favoritmaträtt? - Förut var det tacos, nu är hon dödstrött på det. Oxfilé kanske?
Skulle du få söta barn med 17? - Efter som hon är snygg, och jag är snygg... Så antagligen. Fast det går ju inte riktigt.
Var är 4 just nu? - Kanske hemma i Kalmarnäs?
Vem känner du bäst av 3, 8 och 16? - Nummer 3. Lätt.
Tycker 2 om 17? - Ohja.
Är 11 snygg? - Ja
12, då? - JO
Skulle du kunna bli kär i 6? - Åh, jag är nog redan lite kär i henne. Haha, nejmen, nä.
Vilket intryck gör 13 på folk som inte känner henne/honom? - Pratglad.
Vad tänkte du första gången du träffade 8? - Vilken charmör ;)
Tycker 1 om 16? - Jag är rädd att hon inte känner henne.
Har du någonsin blivit besviken på 11? - Ja
Är 5 promiskuös? - Haha, nej inte så värst.
Vilken är 3s favoritlåt? - Det varierar mycket. Staind - Outside just nu.
Vilken färg är det på 14s ögon? - Dom är väl bruna?
Har du sett 20 naken? - Jo
Vad är det största misstag 18 någonsin gjort? - Oj, han gör nog aldrig några misstag. Allt är med flit. Han är en sådan välplanerad människa.
Och 9? - Hon visste ju faktiskt inte hur gammal hon var när vi började folkis...
Var träffade du 4 första gången? - (egentligen på "folkis out", enligt honom) men jag väljer att säga på Idas fest i somras.
Har du någonsin haft en crush på 12? - Tss, neej. Det vore ju knasigt.
Har du någonsin gjort bort dig inför 15? - Haha, det skulle inte förvåna mig.
Köpte du en present åt 2 sist hon/han fyllde år? - Jovisst.
Vad tänkte du första gången du träffade 10? - Jag minns inte första gången. Men antagligen tyckte jag att hon var en snobbig strandnäsare. Haha.
Skulle 20 och 7 utgöra ett sött par? - Haha, kanske det.
Har 17 någonsin gjort dig ledsen? - Nej
Beskriv 19 med tre ord: - Snäll, fantasifull och chillare.
Är 1 din bästa vän? - Nej

Julia


Kommentarer
Postat av: fia

innebandy och ridning är ju inte ett vem ;)

Postat av: fredde

Hahahah 18 är en väldigt bra person jo;)

2006-09-27 @ 21:12:29
Postat av: Jenny

Brukar vi sjunga? :P

2006-09-28 @ 14:31:27
Postat av: julia

fia: oops, haha. Jag läste nog inte fråga så ordentligt... :S :P
fredde: haha, ja men visst. Annars skulle han inte få vara med på min lista ;)
jenny: jaa, i mitt rum till astrid lindgren, eller i bilen. Eller ja, jag sjunger i alla fall :D haha

2006-09-28 @ 15:13:11
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: idaskida

oojj, fett-kul! haha, fast jag ångrar mig lite att jag läste det mesta xD

2006-09-28 @ 16:44:53
Postat av: Hampus

Haha, vilken kul grej :D Men jag orkade tyvärr inte scrolla upp och ner hela tiden för o se vem de handlade om :P

2006-09-28 @ 18:46:47

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback