Golden star

Fredag 15 september
Skoldagen var ganska soft. Tyska dubbeltimme, två hål och sedan psykologi dubbeltimme.
Men det är tamejtusan svårt att koncentrera sig på fredagar!

På håltimmarna var jag hemma och städade mitt rum, dammsög, torkade damm, dammade mattorna, hängde ut alla sängkläder, tog in alla sängkläder och bäddade rent. Sedan renskrev jag min psykologi uppsats. GUD VAD JAG VAR EFFEKTIV. Efter det åt jag gröt som mamma kokat till mig och skyndade mig tillbaka till skolan.

Efter skolan kom Lolli hit, vi skulle till stan och kolla på guldfiskar. Men det var mycket omständigt före vi kom så långt som till ZooArken.
Vi drack kaffe på en bänk vid östra utfarten.
Vi var knäppa.
Fiskarna i butiken var ganska knasiga, jag är nog rädd för fiskar.

Efter middagen gick jag i duschen och när jag stod i bh och trosor i mitt rum och sjöng dök Lolli upp igen. Jag gjorde mig klar och sedan for vi ut och åkte inlines (fatta grejen, jag lever fortfarande!) Det hela slutade med att vi var på en slags fest hos en Magnus. För Adam ville ha dit oss :) och inte kunde jag ju tacka nej till att träffa Adam.. :)
Där chillade vi ett par timmar och sedan skjutsade Janke hem oss.
Det var iskallt ute och jag har nog aldrig haft så kallt. Fast Adam hade säkert kallare.. för han hade bara t-shirt. Jag hade ju faktiskt linne och två långärmade.
Hur som helst. Lolli drömde mardrömmar efter att ha åkt med Fredde. Det tyckte jag var lite kul.

Lolli sov hos mig och vi sov väldigt gott och tungt.
Hade fått ett mess av Adam inatt, som jag tydligen hade läst. Men det har jag inget minne av. Knas.

Lördag 16 september
Lolli och jag vaknade vid 11 tiden och åt frukost. Sedan klädde vi på oss och for ut på inlines igen.
Det gick om möjligt ännu bättre idag. Snart är jag inlines-kung.

Efter att vi hade åkt inlines i ungefär en timme var vi trötta och hungriga. Så vi for hem och åt och chillade.
Sedan har vi inte hunnit göra så mycket mera.

Snart ska jag ut med hundarna och efter det ska jag i duschen och sedan ska jag fixa mig. Men jag vet inte hur jag ska fixa mig, eftersom jag inte vet vad jag ska göra ikväll. Vilket dilemma!
Julia

Kommentarer
Postat av: fredde

rädd:O hur kunde blio rädd när jag körde?:O jag kör ju lungt som jagvetintevad:P

2006-09-18 @ 15:58:43

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback