Min dag

Idag har det varit ännu en bra dag i skolan,
klart jag var trött när jag kom hem,
men kul är det alltid.

På människan&kulturen såg vi på
Jalla! Jalla!
Det är en skön film.
På historian såg vi på "den minoiska kulturens undergång".
Det är inte en skön film.

Efter skolan pluggade jag,
efter middagen pluggade jag.
Sedan gick jag och Jenny ner till stan och jag tog ut lite pengar för att kunna betala tillbaka mina skulder imorgon.
På väg hem gick vi via minimarket och jag köpte boken 'en shopacholics bekännelser' av Sophie Kinsella.
Det ska bli härlig läsning!
Efter det pluggade jag,
sedan kom Andrea hit och förhörde mig och tog en paus i sitt franska-pluggande.
Efter det pluggade jag.
Nu anser jag mig ha pluggat klart!

Ska läsa Cosmopolitan och kanske jag lägger en ansiktsmask? :O
Det skulle vara skönt.

Den 29.9 klockan 10.20 ska jag på massage (jag fick presentkort när jag fyllde år och jag är nog tidernas segaste på att utnyttja saker).
Det ska bli härligt!
Vi har dagsverke den dagen, så jag vet inte om jag ska göra något då...?

Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback