Motion

Idag i skolan hade vi håltimme.
Jag, Frida och Liz åt lunch på
hesburger.
Där var "Liz morfar" :D MOAHAHAHA
jag hatar när folk skriver interna skämt i sina bloggar,
och nu gör jag ju det själv.
Suck.

Annars var det en tung men rolig dag i skolan,
idrotten var jättekul.

Ikväll har jag gjort allt annat än pluggat;
suttit vid datorn,
försökte börja på 'paradiset' av Liza Marklund
och
varit ut och joggat med min lillasyster.
Vet ni hur mycket mördarsniglar det finns i Mariehamn?

Nu ska jag snart i duschen, ut med hundarna och sedan måste jag nog faktiskt plugga...
Julia

Kommentarer
Postat av: Mims

Jag har inte en aning, hur många finns det? ;)
Tack, vad roligt att någon faktiskt tycker att det jag gjort är fint :)

Postat av: Mejlajn

Mördarsniglar är för jäkla äckliga. :S Men dom är bruna, inte svarta. Min mamma brukar sätta salt på dom, haha..

2006-09-07 @ 21:15:57
Postat av: julia

Mejlajn: vaa, menar du att det finns olika sorters sniglar som ser ut som mördarsniglar? :O så de bruna är de jag kallar mördarsniglar.. hmm. Salt? :O dör dom då? :P

2006-09-07 @ 21:37:39
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: Mejlajn

Haha, jag menar att mördarsniglar är bruna. Dom svarta heter väl typ trädgårdssniglar eller nåt, tror jag. XD Yes, då dör dom.

2006-09-09 @ 13:40:42

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback