RegnRegnRegn

Imorse hade vi tyska,
vi fick ut våra läxförhör.
Jag hade alla rätt.

På håltimmarna hann jag med endel saker.
Vi spelade 'pass the bomb' med Mona,
jag gick ner till stan med Thomas, Bännie och Sofié,
sedan träffade jag Jenny och hon köpte lunch.
Efter det gick vi upp till lusse, för jag skulle träffa Adam.
Och så var jag med Adam :),
men bara i ungefär en timme :(.

När han måste på lektion gick jag tillbaka till Sos
och hann bli genomblöt på den korta biten.

Sedan var det två timmar psykologi som gällde,
och efter skolan kom mamma och hämtade mig med bil så jag inte skulle behöva gå i regnet :O

När jag kom hem gick jag ut med hundarna och nu ska jag snart i duschen.
Ikväll ska vi till Erri och inatt ska jag sova hos Lolli.
Mysigtpysigtpösigt.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback