Sol

Inatt vaknade jag flera gånger av att jag drömde att min väckarklocka ringde.
Det var lite irriterande.

Sedan klockan 7 ringde väckarklockan på riktigt och då var jag så himla trött (åhå! :O), jag gick runt som en sömngångare och orkade inte äta frukost heller.

Så gick jag till skolan och när jag kom dit kom Mona in i klassrummet och sa att våran tyskalärare Angelica är sjuk. Så då hjälpte jag Bäännie att plugga lite engelska och sedan gick jag ner på stan med Thomas och Bänny. Vi var till gefoto och hämtade ut mina bilder, till MB och letade efter våran matte- och tyskabok, men dom fanns inte. Och sedan gick vi till Calore en sväng :D haha. Jag tänker aldrig mera gå dit med Bännie!
Bännie tar fram en jättestor dildo;
"shit, den här måste ju ta ont!"
"...eh."
Bännie klämmer lite på den;
"ÄR DET EN RIKTIG? :O"
Thomas;
"Jaaa, det är säkert någon som har skurit av sin.."

Sedan skulle dom äta kebab och då orkade jag inte med dem längre.
Då gick jag upp till Lusse och var med Adam.
Det var mycket mysigare (:
Det var väldigt varmt i solen. Hihi. Sommar?
Lite före tolv måste jag låta Adam gå på lunch så han inte skulle döö,
och själv gick jag tillbaka till skolan och skippade lunchen helt. Jag skulle ändå inte hunnit.

Så hade vi 2h psykologi och efter det slutade jag.
Jobbig skoldag ;)

När jag kom hem hade mamma nygräddade våfflor, jag blev jätte glad!
Så åt jag lite och efter det plockade vi saker i lådor. Typ glas och andra flytta-hemifrån-prylar.
Jag tror mamma har tröttnat på oss nu ;) haha.
Men hon säger att hon föbereder hela huset redan nu så hon är redo att flytta när det bor lite mindre barn i huset (=hon vill att vi flyttar nu) :D haha.

Efter det var jag ut med hundarna, med mig fick jag Fanny och Frida. Under promenaden pratade jag med Andrea i 20 minuter. Haha, det var kul :)

Nu har jag varit i duschen och tackade nyss nej till middag. Jag är inte hungrig efter våfflorna. Haha.

Snart ska jag till Andrea och sedan tror jag vi ska till Fia och kolla på film? :)
Come on,
hold my hand.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback