Sommarens sista dopp?

Jag fördrev en del av kvällen genom att åka bil med Jenny.
Först visste vi inte vart vi skulle,
men sedan kom jag på den genialiska idén att fara till Bamböle.
Jag var helt intställd på att simma,
trots att jag varken hade bikini eller handduk.
När vi kom fram var jag så illa tvungen att verkligen våga mig i.
Det såg kallt ut,
det kändes kallt på tårna.
Men jag slängde av mig kläderna,
doppade mig,
och sedan kastade jag på mig kläderna igen.
Det stod några på en udde en bit bort och dom trodde nog jag var tokig.
Det är jag nog kanske också.
Nu fryser jag.

Sedan for vi hem och lyssnade på hög musik och sjöng i bilen.
Det var kul.

Nu har jag tråkigt igen, men kanske jag kan läsa cosmo/VR nu?
Det låter som en god idé.
Och öva på tyska läxan (kunna 0-10 på tyska)
Svååårt.
Julia

Kommentarer
Postat av: Mims

Nu kommer du att bli förskyld!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback