Söndag

Idag på dagen skulle jag alltså ha varit på hockey, men jag vaknade så sent så jag orkade inte fara.
Tydligen hade Täby-pojkarna vunnit över ifk med 22-1. En match som det hade varit kul att se iofs. HAHA.

Efter middagen följde jag med Jenny ut med hundarna och sedan var jag till Andrea och åt tårta som hon och Lolli hade lagat. Jenny var med dit också, för hon skulle skjutsa mig till Adam sen.
Tårtan var god, sällskapet var trevligt och rappakaljaspelandet gick uselt för min del. Fantasin låg på botten.
Redan vid 8 lämnade jag Andrea och Lolli och så skjutsade Jenny mig till Adam.

Jag tycker om att träffa Adam. Han är så lugn, så trots att jag var irriterad på mamma när jag kom dit lugnade han snabbt ner mig och så blev jag på bra humör igen.

Redan vid 10 kom Jenny och hämtade mig, eller hon kom faktiskt prick 22.00. Adam som konstaterade att hon var rysligt punktlig...

Nu har jag tråkigt och ska snart sova.
Imorgon får jag träffa klassen igen! Jag har saknat dom.
Den här helgen har känts lång. Det är bra.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback