Tag min hand

Lördagskvällen började väldigt segt.
Jag satt vid datorn, hade huvudvärk och var dödstrött.
Så jag tänkte lägga mig och sova, men då skrev Adam till mig på msn, Andrea messade mig och Lolli ringde. Man skulle ju nästan kunna tro att jag är populär. Haha.

När klockan var 8 kom mamma in i mitt rum och sa att jag måste gå ut med hundarna. När jag klagade på huvudvärk gav mamma mig en treo och sedan skickade hon ut mig. Jag gick/sprang/lekte/busade genom badhusbergen med Minus, och Uti följde suckande efter. Inte för att hundar kan sucka.

När jag kom hem bestämde Adam och jag att jag skulle komma dit och "hjälpa han plugga matte".
Haha, men matte är faktiskt inte så roligt. Vi kollade lite på tv, men allting handlade ju bara om valet (som förövrigt är idag), så istället kollade vi på en helt knasig skräckfilm som var 50 minuter lång. Haha. Fast jag kan inte neka att jag ändå blev lite rädd.
Jenny kom och hämtade mig vid 12 tiden, och då måste jag fara hem. Trots att jag inte ville :(

När jag kom hem var jag helt plötsligt jättepigg, men det var läskigt när alla andra i huset hade gått och lagt sig... Jag kunde inte låta bli att fantisera om dom där skeletten i filmen. Haha, vad löjlig jag är.

Idag ska von Schultzs komma hit på middag. Trevligt. Jag ska baka en äppelpaj tror jag.
Julia

Kommentarer
Postat av: Mejlajn

Klart att hundar kan sucka. :)

2006-09-17 @ 21:07:49

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback