Trötthet + Glömska = Sant?

Skoldagen var bra, jag var trött och skrattade åt allting.
Jag hade så bråttom när jag pratade att jag mest bara svamlade hela dagen. Haha.

När jag, Nina, Åsa och Emme gick ut genom ytterdörren konstaterade vi att den redan låsts för dagen.
"Ja, nu får man bara hoppas på att man inte har glömt något", sa Nina
"Precis." Mumlade jag tillbaka.
"Men jag har i alla fall mina bilnycklar, så då klarar det sig." Fortsatte Nina
"Ja, och jag har allting med mig." Sa jag.

När jag hade kommit 100m från skolan kom jag på att jag hade glömt min gympaväska. Haha, ironiskt.
Snuskigt att den kommer ligga där och bli äcklig tills imorgon då. Tur att jag inte blev svettig på gympan, så den lär inte stinka i alla fall.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback