Val 2006

Idag är det val i Sverige. Och jag är nästan lite nervös.
Personligen hoppas jag på alliansen, med Reinfeldt i spetsen.
Jag anser att Göran är lite passé.
Men eftersom jag vet att väldigt få av dom som läser min blogg är intresserade av svensk politik (eller politik i allmänhet) så tänker jag inte skriva mera om det just nu.

Snart blir det äppelpajs-bakande.
Det är bara så tråkigt att göra det ensam.

Du som skrattar lika mycket som jag,
och du som är mild och god och generös,
och du som tycker precis som jag,
och som inte försöker vara så överseriös.
Julia

Kommentarer
Postat av: ak

tihi, det ska jag göra. Dig i förkläde och en nybakad äppelpaj i händerna :D haha, det är motiverande! :P Nej men, nu ska jag kämpa vidare :)

2006-09-17 @ 14:20:47
Postat av: Anonym

Jag gillar också Fredrik Reinfeldt :D Han e best

2006-09-19 @ 18:21:13

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback