Way too damn good?

Idag har det varit en lång och tung dag i skolan. Men hey, jag överlevde den!
Vi hade engelska prov, det gick bra.
Jag fick en 5a (vi har skala 1-5..)

Första psykologitimmen kom Madde och Catrin in och vi fick se vårat klassfoto, och fylla i lite personuppgifter. Det är alltså dom som gör skolkatalogen.
Vårat klassfoto var fint, alla såg glada och bra ut.

De två sista psykologitimmarna fick vi skriva på vår uppsats. Jag blev nog så gott som klar. Skrev 5½ sida förhand... Det var lite jobbigt. Nu är det bara att finslipa och renskriva kvar. Hoho.

Snart kommer Fia hit och vi ska först gå ut med hundarna och sedan gå ut och gå själva. Det ska bli kul att träffa bara Fia igen, och att få röra på sig lite.

Mamma sa idag vid middagen att hon funderar på att ge bort hundarna... För hon orkar inte gå ut med dem, ta hand om mormor och morfar, sköta marsvinen, hushållet och 4 barn. Jag kan förstå henne, hon är ju inte frisk annars heller.
Jag vet inte vad jag tycker/vill.

Jag måste köpa ett
fotoalbum och klistra in mina bilder.
Jag måste köpa nya jeans.
Jag måste köpa...
Jag måste till Stockholm!
Julia

Kommentarer
Postat av: Mims

Ha ha, nä jag skrattade nog också för att du var rolig, men du kunde ha sagt vad som helst och jag skulle ha skrattat ;D
Jo, jag kan skicka den till dig :)
Jag har bestämt att du och jag ska på stan och fika på fredag :) Går det för dig? :)

Postat av: Mims

Vi fick se på klassfotot redan i måndags och jag hatar det! Jag tycker inte om skolfoton.

2006-09-06 @ 18:13:28
URL: http://mimsis.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback