Äggletning

Aaargh, jag hittar inte de fem sista påskäggen! Adam letade äggen medans han var här, och nu när mamma sa att det är fem ägg som saknas blev jag galen. Var är dom då? Jag har letat på alla givna ställen...

På tal om ägg så har jag inte ätit ett endaste mignong- (stavas?) ägg i år. Jag är besviken. Jag älskar choklad. CHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLAD
CHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLAD
CHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLAD
CHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLAD
CHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLAD
CHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLADCHOKLAD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mignon.

2007-04-07 @ 18:17:06

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback