Bloggrej av Katja

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare
som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för
spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det
är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag försöker få slut på saker så fort som möjligt (hudprodukter, pennor..).
2. Jag har buckliga naglar (tummen är bucklig vågrätt och de andra fingrarna lodrätt).
3. Ibland vaknar jag av att jag själv pratar/låter i sömnen.
4. Jag speglar mig alltid när jag funderar på något (så även nu).
5. Jag sjunger aldrig när Adam är med, men alltid annars.
6. Jag pratar med mig själv när jag är ensam hemma (det är ju så ensamt annars).

Och de sex som jag vill att ska göra samma sak är:
1. Andrea K
2. Louise G
3. Ida J
4. Ella A
5. Jenny L
6. Anna K
(inte för att någon av dem kommer att vara så pigg på det här).

Kommentarer
Postat av: fanny

nää jag sköter nog inte mitt hår bra alls, men hmm, visst känns det rätt slitet men ändå inte så farligt. hahi

Postat av: AK IQ

Alltså va? :D Det därvar krångligt som fan :P Jag ska nog göra det, men inte idag, måst plugga lix :/ PUSSPÅDIG

2007-04-03 @ 13:21:43
Postat av: anna

haha, fattar inte :D ;b

2007-04-03 @ 16:04:28
URL: http://annamanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, jag fattar nog men jag tvivlar på att jag kommer att göra det :p

2007-04-03 @ 21:59:19
Postat av: ida

ida j? det är väl jag antar jag? jag har redan gjort det där på lunarstorm. men eftersom du inte är ngn lunarnörd så går du miste om härligheten. eller ngt.:)

2007-04-10 @ 23:38:58
URL: http://home.aland.net/idaskida

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback