But I rather do you on the backseat of my car

Jag vet att det här är "gammalt", men jag måste ta en paus i uppsats-skrivandet.

LISTA DE FÖRSTA TJUGO PERSONER DU KOMMER ATT TÄNKA PÅ:
1.
Adam M
2. Andrea K
3. Lolli G
4. Mimi G
5. Fia N
6. Erri N
7. Jenny L
8. Johanna H
9. Niklas W
10. Gustaf M
11. Thomas D
12. Hampus G
13. Mamma
14. Frida S
15. Ida J
16. Anna N
17. Kattis L
18. Totte K
19. Adam T
20. Pappa

OCH SVARA SEDAN PÅ FRÅGORNA:
Vem dejtar 8?
- Johanna dejtar ingen alls just nu.
Är 9 kille eller tjej? - -Niklas är en kille (pojke).
Skulle 11 och 2 utgöra ett sött par? - Thomas och Andrea.. Nja, de kanske skulle ha roligt tillsammans i alla fall.
18 och 4, då? - Totte och Mimi, nej definitivt inte. De är raka motsatser till varandra.
Vad jobbar 17 med? - Kattis pluggar i Uppsala.
När talade du senast med 12? - Hampus och jag msnade igår, men senast vi pratade med varandra.. Nyår kanske? Vad hemskt.
Vad är 6s favoritband? - Erris favoritband? Jessus, ingen aning!
Har 1 några syskon? - Jadå, Adam har två bröder och en syster.
Skulle du kunna dejta 3? - Dejta Lolli? Givetvis! :D
Skulle du kunna dejta 7? - Jenny.. Nä, hon är min syster.
Är 15 singel? - Ida är nog singel jo.
Vad är 16s efternamn? - Anna Nurmi.
Vad är 5s mellannamn? - Sofia LALALALA Nordlund, jag vet tyvärr inte.
Vad är 10s dröm? - Klara av SoS är väl Gustafs närmsta dröm..
Skulle 14 och 19 passa ihop? - Frida och Adam T, nej, verkligen inte.
Vad jobbar 20 med? - Pappa har ett eget företag,
webfabriken.
Allmän information om 11: - Thomas bor i en fårhage, lyssnar på dansband och ska ta över världen en vacker dag.
Och om 1: - Adam är lantis, spelar bas, lyssnar på Tool, snarkar och älskar mig.
Har du någonsin haft en crush på 16? - Nej, jag har aldrig varit så inne på det här med tjejer. Tyvärr Anna.
Var bor 9: - Niklas bor i Saltvik, ungefär 1km från min stuga.
Vad är 4s favoritfärg? - Mimi gillar alla färger för det måste man göra när man vill bli fotograf. Haha, nej men jag vet inte riktigt. Hon gillar ju mörkgrönt och grått på kläder i alla fall.
Skulle du kunna hångla med 17? - Med Kattis, kanske inte.. Haha.
Är 5 och 6 vänner? - Fia och Erri är vänner, jodå.
Tycker 7 om 20? - Eftersom nummer 7 är min syster och nummer 20 är min pappa så hoppas jag väl att dom tycker om varandra.
Tycker 8 om 19? - Jag vet inte om Johanna och Adam har träffats, och det är svårt att tycka något alls om någon man inte vet vem är.
Hur träffade du 1? - På Idas fest när jag var nykter och Adam var full. Haha.
Har 10 några husdjur? - Ja, Gustaf har en hund.
Har du någonsin gett 3 en kram? - Jodå, Lolli och jag har nog kramats någon gång.
Är 13 sexig? - Mamma är inte sexig hon är bara bra.
Har du sett 6 naken? - Jag tror att jag har sett Erri naken, men jag är inte helt säker.
Har 4 kysst 11? - Om Mimi har kysst Thomas, knappast. Om dom inte smög iväg till någon buske när vi var och paddlade för några år sedan..
Var vill 7 gifta sig? - Jenny vill nog ha ett traditionellt kyrkbröllop.
Tycker 17 om att onanera? - Haha, klart att Kattis tycker om det :D
Vad borde 12 sluta göra? - Hampus borde sluta vara upptagen så att han och jag hinner ses.
Vad borde 20 göra oftare? - Pappa borde köpa dyra kläder till mig oftare. Haha.
Har du någonsin undrat hur 9 ser ut naken? - Nej jag har nog faktiskt inte funderat på hur Niklas ser ut naken.
Om du var med 18 just nu: - Om jag var med Totte just nu skulle vi väl tjafsa och skryta om hur bra vi är.
Har du sett 3 full? - Det har väl hänt att Lolli har varit lite ostabil vissa gånger..
Om du och 1 var de sista levande människorna, skulle ni reproducera er? - JA, jag och Adam skulle nog reproducera oss hela tiden! :D Haha.
En konstig grej som 7 gör: - Jenny köper dvdserier som hon redan har kollat på, och så läser hon samma böcker om och om igen.
Vilken kändis ser 8 ut som? - Hm, Johanna påminner lite om Mary-Kate Olsen.
Påminner 10 dig om någonting? - Gustaf påminner mig om skolan och polkagrisar.
Vad gillar du mest med 14? - Jag gillar Fridas elaka och ironiska humor.
Skulle 10 och 13 få söta barn ihop? - Låt oss bara hoppas att Gustaf och mamma aldrig får barn tillsammans.. okej?
Vad har 1 och 14 gemensamt? - Vad Adam och Frida har gemensamt? Svår fråga.. Men båda beter sig likadant när dom är irriterade på något skolförknippat.
Har 2 sett dig gråta? - Ja, nog har Andrea säkert sett mig gråta.
När är 4s födelsedag? - 27.01 1990 är Mimis födelsedatum.
Tycker 5 om 18? - Ifall Fia tycker om Totte, nja, jag tror inte direkt att hon gör det. Fast dom känner väl inte varandra heller så.
Har 2 några dolda talanger? - Andrea är expert på att hålla det snyggt omkring sig.
Vad gör du när du umgås med 1? - Ofta kollar vi på film eller är på fest, fast jag och Adam gör nog i princip vad som helst när vi umgås med varandra.
Vem tycker 5 bäst om i världen? - Fia tycker nog bäst om sina tjejkompisar och sin mamma.
Har 18 någonsin stulit? - Jag har ingen aning om hur Tottes förflutna ser ut..
Vilken är 19s mest irriterande vana? - Adam T har en förmåga att bli himla flirtig på fyllan-
Känner 2 och 20 varandra? - Min pappa och Andrea känner väl inte direkt varandra, har dom ens träffats?
Litar du på 6? - Ja, jag litar på Erri.
Är 14 rolig? - Ja! Frida är alltid rolig.
Har du någonsin kysst 10? - Nej, jag har aldrig kysst Gustaf, och jag har absolut inga planer på det.
Vad är 1s favoritmaträtt? - Adam gillar ju lax.. Men jag tror inte att det är hans favoriträtt. Han gillar allt som är onyttigt, kebab, hamburgare, pizza...
Skulle du få söta barn med 17? - Det är svårt för mig och Kattis att få barn tillsammans.
Var är 4 just nu? - Jag vet inte säkert var Mimi är, men jag tror att hon är hemma i Järsö.
Vem känner du bäst av 3, 8 och 16? - Lolli, Johanna och Anna. Helt klart nummer 3; Lolli.
Tycker 2 om 17? - Jag tror inte att Andrea känner Kattis tillräckligt bra för att uttrycka sig om det.
Är 11 snygg? - Ja, Thomas är tidernas hunk.
12, då? - Jadå, Hampus är också snygg.
Skulle du kunna bli kär i 6? - Haha, inte för att jag är lagd åt det hållet, men säkert skulle det gå att bli kär i Erri om jag verkligen försökte.
Vilket intryck gör 13 på folk som inte känner henne/honom? - Folk tycker att mamma är ambitiös och har en enorm drivkraft.
Vad tänkte du första gången du träffade 8? - Första gången jag träffade Johanna tänkte jag att hon verkar vettig och trevlig!
Tycker 1 om 16? - Jag tror inte att Adam och Anna har träffats tillräckligt många gånger för att tycka om/inte tycka om den andra. Men inte tror jag att Adam har något emot Anna.
Har du någonsin blivit besviken på 11? - Jag blev besviken på Thomas för att han inte kom till skolan i fredags, så jag hade ingen att prata med under tråkiga lektioner.
Är 5 promiskuös (lössläppt, sexuellt ustvävande) ? - Nej Fia är inte så himla promiskuös.
Vilken är 3s favoritlåt? - Lolli gillar olika band beroende på vilken dag det är, men the Killers nya album Sam's town innehåller många låtar som hon gillar.
Vilken färg är det på 14s ögon? - Jag är inte säker, men jag tror att Frida har mörka ögon. Typ bruna.
Har du sett 20 naken? - Alltså jag kommer inte ihåg när jag skulle ha sett pappa naken, men han är ju trots allt min pappa, så jag borde ha sett honom naken.
Vad är det största misstag 18 någonsin gjort? - Jag tror att Tottes största misstag är för privat för att finnas i min blogg.
Och 9? - Jag känner inte Niklas tillräckligt bra för att avgöra vad som är hans största misstag.
Var träffade du 4 första gången? - Jag tror väl att Mimi och jag träffades på dagis första gången.
Har du någonsin haft en crush på 12? - Haha, jag nog har jag väl gillat Hampus i alla fall.
Har du någonsin gjort bort dig inför 15? - Jag gör alltid bort mig inför Ida, och hon kommer alltid ihåg alla dumma saker jag gjort/sagt. Haha.
Köpte du en present åt 2 sist hon/han fyllde år? - Jodå, jag köper nog alltid present till Andrea.
Vad tänkte du första gången du träffade 10? - Första gången jag träffade Gustaf försökte jag komma underfund med varför han kallas Benny.
Skulle 20 och 7 utgöra ett sött par? - Pappa och Jenny skulle vara värsta sortens par, inavel så det skriker om det.
Har 17 någonsin gjort dig ledsen? - Nej, Kattis gör mig nog bara glad.
Beskriv 19 med tre ord: - Kumlinge, bygglinje, muskler är tre ord jag förknippar med Adam T.
Är 1 din bästa vän? - Ja, på sätt och vis. Adam är i alla fall min bästa pojkvän. Haha.


Kommentarer
Postat av: Sara

kul=)

Postat av: Anna

haha, Jag skulle säkert inte ha nått emot adam heller :) men julia!? jag som alltid trodde att vi haft lite på g? :O xD hah

2007-04-28 @ 16:40:57
URL: http://bloggis.se/tiingeling
Postat av: lolli

inte gillar jag ju vissa band vissa speciella dagar heller :P och jag gillar alla the killers låtar :P

2007-04-28 @ 19:26:51
Postat av: kattis

Alltså. Det blir alltid jag som får såndärna konstiga frågor. hahaha :D Roligt!

2007-04-30 @ 12:51:03
URL: http://flas.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback