Guds arsle

image92

Snart är det faktiskt sommar! Jag vet att det är mulet ute, himlen ser ut som Guds arsle. Ungefär. Skolan är lika spännande som utsidan av Guds arsle. Ungefär. Min livssyn är som insidan av Guds arsle. Ungefär. (Och på bilden ser man nästan mitt arsle). Men faktum är att det snart är sommar. Det är lite drygt en månad kvar i skolan. Massor med skolarbeten och det är aldrig roligt, men samtidigt kommer det bli ljusare och då kan läxorna göras utomhus. Dessutom hinner vi med två ( ! ) lov innan skolan slutar. Det är ganska bra.

Idag hade jag matteprov, och jag överlevde. Igår var Erri och Andrea hit en sväng, och jag överlevde. Haha.

Nu ska jag ladda batteriet till kameran, vattna blomman jag fick av Adams mamma och läsa klart boken 'till salu'. På tal om böcker så fick jag en till bok av mamma idag; 'Jag är kvar hos er' av Peter Pohl.

Bara för att jag älskar listor kommer det två listor här;

Böcker jag ska läsa:
  • Christina Wahldén, Till salu
  • Janet Evanovich, Lovligt byte
  • Janet Evanovich, Jagat byte
  • Elisabeth Andersson, På andra sidan venus
  • Peter Pohl, Jag är kvar hos er
  • Pamela Anderson, Star
  • Candace Bushnell, Läppstifts djungel
Saker jag behöver (och inte har!):
  • Svart stickad kofta
  • Piratjeans
  • Trenchcoat
  • Ballerinas
  • Necessär
  • Puder
  • Sandaler med klack
  • Stråhatt
  • Läderfodral till iPoden

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback