I need a coffee

Idag hade jag svenskaprov, det var inte roligt men det var nog knappast meningen heller.

Johanna är hemma från Paris nu, det är kul!

Idag var en man från omsorgsförbundet och berättade om det för oss och sedan var vi till Folkhälsans lekotek och hälsade på. Alla våra timmar som vi ska få skriva på uppsatsen bara försvinner till annat. Jag blir så sur!

Nu är mamma och Fanny på sjukhuset, Minus i Saltvik och det är ganska lugnt och skönt här hemma. Jag ska snart gå ut och gå med Uti och efter det ska jag öva på mitt föredrag. Jag ska stå framför spegeln och tala med mig själv, hej knäppis! Jag kommer säkert att börja skratta åt mig själv, jag är så otroligt oseriös när det gäller föredrag!

Alltså Lolli, vad var det som du skrev så kryptiskt om i din blogg? Vad händer på valborg? Haha. Jag är en usel vän som kommunicerar med mina vänner via bloggen..

Nej nu hinner jag inte sitta här och älta onödiga saker, dags för lite aktivitet!

Kommentarer
Postat av: fia

ja, om jag inte skulel läsa din blogg skulle jag nog inte veta något om dig längre :P

2007-04-26 @ 13:51:42

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback