Matte in my ass

Jag har absolut ingen lust (eller motivation) till att plugga matte nu. Adam är på fest, Ida är på samma fest. Andrea och Lolli kollar på beck. Jag pluggar matte. Hör orättvisan sjunga sin djupaste klagovisa. Visst skulle jag kunna ha planerat bättre och börjat plugga tidigare, men det hade nog inte spelat någon roll. Jag kan inte lära mig formlerna som behövs till det här provet, det går inte. Hoppas att Adam inte mår alltför dåligt imorgon så att jag kan fara till honom och kräva en privatlektion i matte.

Nu ska jag strunta i matten och läsa klart boken 'till salu'. Den är inte speciellt bra. När jag har läst klart den ska jag läsa någon av alla de böcker jag fått i födelsedagspresent. Det är kul med böcker!

Kommentarer
Postat av: Malin

På något konstigt sätt lyckades jag glömma matteboken i skolan i fredags, fick bara med mig häftet hem... tror du att du skulle kunna typ fota sidan med formlerna och kanske nån av repetitionssidorna, i morgon, och skicka till mig? =/ Det skulle vara så himla snällt!

2007-04-21 @ 22:20:07
Postat av: ida

det var tråkigt att inte du var med förra helgen:( vihade jä-ävligt kul:)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback