Ruby, ruby, ruby !

Suck alltså, jag förstår inte varför jag klagar. Inget blir väl bättre än vad man gör det till?

Jag ska planera vad jag ska göra på min födelsedag.
Jag ska planera sommaren.
För faan.

Jag fyller år nästa onsdag. Jag funderar på att bjuda Andrea, Louise, Sofia, Erika och Mimi på middag. Jag vill bjuda Adam också, men jag måste höra med honom i fall han är intresserad av att äta middag med sex snygga brudar. Hur som helst, kära vänner, jag vet att ni läser min blogg (dock lite olika ofta/noga), men skulle ni vilja komma hit på middag och sedan kanske kolla på någon film på kvällen? Eller göra något annat kul. Jag vet att ni har träningar och sådär, men det kanske går att skippa för att fira mig? Sedan funderar jag på att fara till Stockholm helgen efter min födelsedag, men jag vet inte med vem eller varför. Shoppa antar jag. Annars ska jag nog festa, det måste finnas någon fest. För mig.

I sommar vill jag resa någonstans med någon. Det behöver inte vara långt bort, men ungefär som jag och Andrea gjorde förra sommaren. Och eftersom jag inte får fara på Hultsfred för min mor så kan jag alltså inte följa med Adam och dem dit. Kanske en sväng till Danmark, Norge eller södra Sverige? Det borde väl mamma tillåta.. Fast vem jag ska åka med är en gåta. En jävligt stor gåta. Alla andra har så mycket inplanerat i sommar att de varken har tid eller råd. Ja, jag kan nog resa själv. Men jag får nog inte det. Nej nu, mera Grey's anatomy. Jag är på det rätta humöret.

Förresten så drömde Cilla om mig. Haha, söta Cilla, jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: anna

julia, snart fyller du är ^^ :D

Postat av: Anonym

ja sex och snygga brudar i samma mening kan ju inte bli annat än bra! haha :D

2007-04-10 @ 16:12:10
Postat av: fia

det låter br

2007-04-10 @ 17:34:59
Postat av: fia

(haha, råkade skicka imisstag lite tidig)men det låter bra! åh, jag vill också shoppa! :)

2007-04-10 @ 17:37:13

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback