Thanks for making me

Nu har Adam sovit här två dagar i rad. Och jag har träffat folkis-människor två dagar i rad. Det är ovanligt.

Igår var vi till Ann på fest, det var himla kul. Det var främst folkistyper (alltså förra årets folkis..) där, men några andra också. Vi chillade och fick nyponshottar med nyponsoppa och grädde. Ja men gott alltså! Sedan gick vi till Magnus, jag och Ida var helt knäppa på vägen dit. Haha! Innan jag och Adam gick hem var vi en sväng via Rökka.

Idag har jag gjort så lite som möjligt, typ öppnat ögonen. Smort in händerna, lagt på läppfett och druckit vatten. Och pussats med Adamgulle. Haha.

Nu ska jag gå i duschen och efter det ska jag skriva klart mitt föredrag om stil; vett och etikett.

På onsdag fyller jag år! Det blir middag för tjejerna på onsdag, och kanske jag kan ha tårtkalas nästa helg med typ Ida, Katja och Anna?

We are the angry mobs,
we read the papers every day.
We like who we like,
we hate who we hate.
But we are also easily swayed.

Kommentarer
Postat av: ida

JA vi är knäppa och JA jag vill komma på tårtkalas!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback