Frågor om sommaren

Sommarens...

Väder?
Solen har tittat fram ett fåtal gånger den här sommaren, men jag tycker att det har varit varmt ändå.

Sysselsättning?
Jobba, vara med Adam och läsa.

Plats?
Mariehamn, Kalmarnäs, Saltvik, Iniö.

Bästa dag?
Hela veckan på Iniö var härlig!

Sämsta dag?
Igår.

Låt?
Amy Winehouse - Rehab, Rihanna - Umbrella m.fl.

Artist?
Amy Winehouse, Rihanna eller kanske Britney eller Paris bara för att de har varit mest omtalade.

Höjdpunkt?
Den här sommaren har faktiskt inte haft någon jättestor höjdpunkt.

Happening?
Det har varit dåligt med sådant också, måste kanske säga RockOff. Tråkig som jag är.

Pinsamhet?
Alldeles för mycket.

Uttryck?
Jag ska...

Surprise?
Rosen, frukosten på sängen och diverse andra gulligheter som Adam stått för.

Snällaste person?
Mamma är alltid den snällaste.


Kommentarer
Postat av: mad

jamen jag blir galen! det är som det skulle vara en ny trend att vara urblåst :P

Postat av: Anna

har du tagit listan av mig? :)

2007-08-14 @ 11:58:14
URL: http://bloggis.se/tiingeling

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback