Kolla, gå, kolla, titta och kolla igen!

KOLLA DIN MOBIL

1. Vad har din mobil för färg? Svart och orange.
2. När köpte du den? Jag köpte en likadan för ca. 2 månader sedan, men den har strulat så jag fick en ny förra fredagen.
3. Vad är det för märke? Sony Ericsson.
4. Vem ringde dig senast? Andrea.
5. Vad står det i ditt senaste mottagna sms? "Japp, det gör vi:) älskar dig. Pusspuss gulle <3"
6. Ungefär hur många sms har du i inkorgen? 9 st!
7. Vad heter din kontakt nr. 12? Fia.

GÅ IN PÅ DITT RUM

1. Vad är det första du ser? Min säng.
2. Hur städat har du, på en skala från 1-10? 9,5.
3. Har du något på väggarna? Hyllor, spegel, klädstång, anslagstavla, klocka + tapeter.
4. Vad ser du om du tittar ut? Träd, gräs och på andra sidan gräset är grannarnas hus.
5. Har du bäddat din säng? Ja.
6. Hur stort är ditt rum, på en skala från 1-10? 4.

KOLLA I DIN DATOR

1. Vad heter din användare? Julia.
2. Vad har du för bakgrundsbild? En bild från OC där Summer och Seth pussas.
3. Vilken/vilka är din favoritsida på nätet? Jag har inte någon specifik favoritsida, men jag gillar bloggar.
4. Är du medlem på bilddagboken? Ja.
5. Hur ofta sitter du vid datorn? Jag sitter lite varje dag, men oftast står datorn på flera timmar om dagen.
6. Är din dator bärbar? Den går att bära, men det är inget jag rekommenderar.


TITTA I DIN BILDDAGBOK

1. Hur många bilder har du laddat upp? 1227 st.
2. När skapade du din bilddagbok? 31 maj 2006.
3. Hur många bevakar din bilddagbokn anonymt just nu? 6 st anonyma bevakare.
4. Vad heter den person som tittar mest på din bilddagbok? Mina 68 vänner kollar ganska ofta allihopa, så det är svårt att veta vem som kollar mest.

KOLLA I DIN GARDEROB

1. Vilket plagg använder du mest? Min svarta t-shirt som är tidernas bästa basplagg!
2. Hur många Jeans har du? 20 st.
3. Har du mkt kläder? Andra säger att jag har för mycket kläder, men jag anser att man aldrig kan ha för mycket.
4. Har du några märkes kläder? Nästan alla mina jeans är märkesjeans, men annars är det mest "icke-märkeskläder".
5. Har du något helsvart plagg? Ja.
6. Hur sen din bikini ut just nu? Överdelen är randig i färgglada färger och den är kantad med guld, i trekantsmodell. Underdelen är helsvart och är i knytmodell.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback