Pilateskick!

Idag har jag varit på ansiktsbehandling på Decorus och jag måste slå ett slag för det! Det var jätteskönt och man kände sig riktigt ren och fräsch efteråt. Dessutom köpte jag aloe vera ansiktsprodukter därifrån (11euro ansiktsrengöring, 12euro ansiktsvatten, 12euro dagkräm). Jag hoppas nu att produkterna ger mig vad jag vill ha, men det är samma produkter som hon använde under behandlingen så det bådar gott!

Dock fick jag inte känna mig fräsch så överdrivet länge, för en timme efter for jag till Avancia på Pilates. Och JESSUS vad kul och krävande det var! Jag måste ju erkänna att jag kände mig lite ung bland alla andra där (majoriteten bestod av mina fd. lärare och kompisars föräldrar..). Jag gillade träningssättet, fast det var svårt med andningen, och jag känner redan idag hur jag kommer att ha träningsvärk imorgon. Men det är det värt! Jag ska lätt gå på det igen. Fast jag får se om det blir nästa vecka eftersom jag redan har bokat in yoga på tisdagsmorgonen och spinning på torsdagseftermiddagen. Kanske jag orkar med pilates på fredagen igen?

Nu började jag fundera på om jag kanske kommer börja sova bättre om jag tränar mera? Jag har för mig att jag har hört att det är bra för sömnen att träna, men stämmer det?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback