"bad blogger?"

Nej, jag är ingen dålig bloggare. Jag har bara inte haft tid att skriva blogg den här veckan.

Skolan tar all min lediga tid, och all min icke-lediga tid tar skolan också. Jag hinner knappt ens sova.
Så här har min vecka sett ut:
Måndag: Skolan, dans, fixade praktikplats, pluggade socialkunskap, tog TBE-spruta, pluggade lite till.
Tisdag: Skolan, jobbade med att få samhällapresentationen färdig, pluggade socialkunskap, räknade matte, pluggade svensklitteratur historia.
Onsdag: Skolan (socialkunskapsprov), pluggade samhälla, barnvakt, pluggade samhälla.
Torsdag: Skolan, blev kvar och jobbade med samhällan, pluggade samhälla, var med Adam.
Fredag: Skolan, två håltimmar (vila), skolan, blev kvar och jobbade med samhällan, barnvakt, Adam sov här.
Lördag: Vaknade, samhälla...
Behöver jag ens nämna att jag har haft huvudvärk hela veckan?

Ikväll kommer 'min stora kärlek' på TV4 och den ska jag se, den är rolig!
HAHA
over and out

Kommentarer
Postat av: ida

den ska jag med se!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback