Du och jag utgör tillsammans ett fantastiskt vi

Jag är lite piggare (övertrött?) än vad jag var när jag skrev senaste inlägget. Har nyss kommit hem från ett 2h långt barnvaktande. Det tar mer på krafterna än vad man skulle kunna tro! En av ungarna somnade, och dom andra två hade så mycket energi så jag trodde jag skulle svimma ett tag. Nu ska jag läsa igenom samhällan en gång till och sedan stupa i säng. Jag kommer se ut som ett vrak när jag har pluggat färdigt (om några hundra år..). Det är den obekväma sanningen.

Förresten är det längesedan jag kollade på Grey's, eller OC, Desperate Housewives, Sex and the City eller någon annan lagom löjlig serie. Jag behöver det nuuu!

NÄSTA VECKA PÅ FREDAG SKA JAG OPERERAS, ja, jag är nervös.

vi är lördagens änglar som virvlar i stan,
vi är dem som du hatar en söndag på dan,
vi är dem som kan skratta åt allt som är svart,
vi är dem som har hjärtan av ädel titan,
vi är änglar med blickarna högt i det blå,
vi är dem som förlorar men jublar ändå,
vi är dem som kan skratta åt allt med varann,
vi är dem som kan gråta när ingen ser på,
vi är gårdagens kärlek och stora i orden som vaknar med skräck och panik under borden,
vi är dem som vill ha allt.

Kommentarer
Postat av: ak

Huj, opertioner är ju hemska, jag vet inte alls hur det blir med min käke, var till tandläkaren idag.. :/ vi hörs! :)

2007-03-01 @ 12:05:43

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback