1 januari 2007

Idag är det den första januari 2007, den första dagen på det nya året.

Nyår firades hos Erri med middag. Det var Lolli, Fia, Carro, Denise, Erri, Ida, Lalle, Elin och jag. Det var nog trevligt måste jag säga. Efter middagen kom Marianne dit också. Sedan gick Ida, Elin, Marianne, Denise och jag till Hampus. De andra gick till Lugi. Sedan bar det av till torget för att se på de traditionella fyrverkeriet. Det var kul. Jag tror aldrig jag har kramat så många människor och sagt "gott nytt år!" förut. Sedan tog mitt partyhumör slut. Helt plötsligt. Jag och Adam och ett gäng andra gick till Totte och var där på efterfest ett tag. Vid 3-tiden började vi gå hemmåt och på vägen mötte vi Mikko och stod och snackade ett tag. Sedan mötte vi Elina och Atti. Vi stod ganska länge och snackade med dem. Haha, det var stöört, men kul! Efter att vi stått där länge och pratat gick jag och Adam hem till mig, och upptäckte att det bara var Jenny och vi hemma. Soft. Sedan somnade Adam med kläderna på. Hihi.

Idag ska jag sova, packa och kolla igenom att jag har alla bokningsnummer. Fy fan vad tråkigt.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback