180107

15-01-07
I måndags efter skolan var det dansdansdans, det var jättekul :)
När jag kom hem hjälpte jag mamma att boka hennes, Fannys och Fridas resa till Kanarieöarna.
Efter middagen for jag till Adam och slog huvudet. Så mycket mera spännande hände inte. Haha, vi pratade mest. Adam hjälpte mig med matten också, tack! Jag vet inte vad Adams katt heter. Elakt.

16-01-07
I tisdags var jag trött och seg, mensvärken var otrevlig och oönskad. Jag kämpade mig igenom skoldagen (vi tvingades lyssna på Högskolan på Ålands föredrag om 'vårdlinjen', ingen var intresserad så det var lamt) och middagen. Sedan sov jag nästan hela kvällen (förutom när jag kollade på Desperate Housewives). Jag vaknade vid 23-tiden och var hur pigg som helst. Det var lite irriterande.

17-01-07
I onsdags var vi till Röda Korsgården på studiebesök. Det var ganska intressant tyckte jag, eller så var det bara så att jag tvingade mig själv att tycka så. När jag kom hem från skolan var mormor och morfar här och lagade middag (det finns inget mer effektivt sätt att göra mig på dåligt humör), men som tur var så skulle de i alla fall inte äta här. My luck! Efter middagen kom Adam hit och det gick jättedåligt när jag spelade bubbles. Vi tog det ganska lugnt, var ut med hundarna och busade.

18-01-07
I dag hade jag fysträning på gympan i skolan, eftersom de andra hade skrinning. Det var jättejobbigt och jätteroligt. Efter gympan var hela yrkes ner till Bio Savoy och kollade på Al Gores film, 'den obekväma sanningen'. Helt okej film (fast jag sov ett tag, tyvärr), dock störde jag mig på Al Gores indirekta propaganda (med det säger jag inte att jag tycker det är bra att Bush "vann" valet, jag hejade nog faktiskt på Al Gore, men indirekt propagande, hjärntvättning, är något som går mig på nerverna). Det är lite hemskt hur vår värld håller på att förändras. Efter skolan skulle jag och Sofia fara på idrottstimme i skolan, men det var bara vi två så då struntade vi i det. Efter middagen skjutsade Lisa mig till Adam och vi har kollat på 'the last kiss'. Den var bra, men jag och Adam kom fram till att huvudrollsinnehavaren och hans flickvän hade precis samma samtalsämnen som Adam och jag har. "Vet du om hur töntig du är gulle?" haha. Det var töntigt. Sedan kom Lisa och hämtade mig och vi trodde vi skulle köra över Adams katt somjagfortfarandeintevetvadheter. Som tur var gjorde vi nog inte det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Julia, vet du vad den mest obekväma sanningen är? Det är att man får jääävulskt ont i ryggen av Bio Savoys stolar ;p

Postat av: Jenny

Haha, det låter som om jag inte alls var med,som om du hade ringt Lisa och frågat om hon kunde hämta dig :P

2007-01-19 @ 15:22:57

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback