Även fötterna vill må bra

Dagens Lunch: Gulaschsoppa

Hur spännande låter det på en skala från 1-10? Därför åkte Sofie, Frida, Johanna och jag med Nina till Mannechai och köpte med oss lunch därifrån. Sedan satt vi på svenskalektionen och åt friterad kyckling och mådde bra av allt fett. Eller hur. Jag behöver inte mera fett. Jag ska ju bli smal, jujujujuju. Varför glömmer jag alltid bort det? Hur som helst var det gott och jag är glad att jag inte åt någon dum gulaschsoppa i alla fall. Äcklig mat är...ja, äckligt. Helt enkelt.

För en stund sedan fyllde jag en balja med vatten, hällde i mint-doftande fotsalt och lade sedan ner mina fötter. Även fötterna vill må bra. Nu ska jag fixa naglarna och fortsätta läsa Djävulen bär Prada. Jag har inte mycket kvar nu.

Vad händer i helgen?

Kommentarer
Postat av: jennifer

usch den Gulaschsoppan åt jag till midda :l


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback