Det kunde vara den bästa tiden i våra liv

Igår var vi på fest hos Cilla. Det var Vendela och Kim som firades :)
Det var roligt där och en massa människor. En massa människor som jag kände. Och pratade med.
Haha.
Sedan fick festen ett ganska abrupt slut men det gjorde inget, tycker jag.
Adam, Emma, Sara, Fredde och jag gick till Garaget och dom käkade och sedan gick tog Emma, Sara och Fredde en taxi till Eckerö och jag och Adam gick hem.
Vi var genomblöta, för det ösregnade när vi gick hem.
Väldigt charmigt, haha. Eller hur.

Idag har jag och Adam bara tagit det lugnt, lyssnat på musik och spelat bubbles :D:D hahaha
Sedan var jag ut med hundarna när Adam farit hem och jag JOGGADE (:O:O:O:O:O:O) nästan hela vägen. När jag kom hem satte jag mig vid datorn och spelade bubbles och jag är nog snart världsmästare.

Snart ska Lolli gå och hyra film och sedan kommer hon hit :)
Det är great!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback