I'm a million different people from one

Idag började skolan igen. Säg vad ni vill, men jag tycker det är skönt. Back to normal, liksom. Rutinerna kommer igen, man får ordning på sömn, mat och träning. Dock brukar jag inte hinna med desto mera av någon av de tre sakerna. Skolan brukar ta överhand. Jag överlever. Jag trivs i skolan, jag ser fram emot att lära mig mera. Jag är knäpp (enligt dig antar jag).

Tidigt i höstas började jag och Johanna H prata om att det skulle vara kul att gå på dans. Då tog jag kontakt med min lillasysters danslärare och idag började vi en ny dansgrupp! Vi tänkte främst syssla med street, r'n'b och moderndans. Det var jättekul! Är du sugen på att börja du också?

Nu ska jag ta min iPod och ett par bekväma skor och så ska jag vandra iväg till Andrea. Hon är nyligen hemkommen från Thailand. Det är orättvist, hon kommer vara brun och mycket snyggare än mig. Jag är blekfet och tråkig. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄR DUKTIGT SUGEN PÅ ATT DANSA:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D får man börja ??(A)

Postat av: Anna

haha, det skulle vara kul att danska, men jag har inte ork till det tror jag. haha ;p

2007-01-08 @ 18:24:11
URL: http://tiingeling.blogg.se
Postat av: ida

magdans ska det vara ju;)

2007-01-09 @ 12:38:49

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback