It's just something that we do

Igår kom Lolli hit med filmen 'Sök' (en svensk film med Mikael Persbrandt, den var ganska bra) och en påse chips. Jag ordnade julutsopargodis, aladdin-choklad och äppelcider. Sedan satte vi igång och kollade på film och åt oss mätta (och tjocka). Jag och Lolli har lite olika syn på det här med vad som är viktigt i en film.
Jag: gud, vad sur jag skulle bli om någon gjorde sådär mot mig!
Lolli: hon har snor i näsan...
Haha, men det var annars trevligt att vara med Lolli.

Imorse steg jag upp klockan 10 och gick ut i ovädret för att hundarna skulle få sin promenad. När jag kom hem var jag iskall, dygnsur och sur. Då drack jag en kopp kaffe och sedan gick jag och lade mig igen. Jag är den enda jag känner som kan dricka kaffe och sedan somna direkt. Haha.

Nu har jag nyss vaknat och ska snart städa mitt rum... Det är inte roligt. Tyck synd om mig, tack!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback