My life is for rent

Vilken svordom använder du mest? - 'Jävla'
Äger du en iPod? - Ja,en röd en.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - 07.00 (06.45 om jag orkar duscha)
Använder du flip-flops även när det är kallt ute? - Nej?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - Nej, för jag är ju faktiskt snyggast häromkring. HAHA!
Vilken var den senaste film du såg? - 'Lady in Water' tror jag den hette.
Om du vann på lotto, vad vore det första du skulle köpa? - Tid och energi.
Har någon någonsin kallat dig lat? - Har någon någonsin inte kallat mig lat?
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? - Det går inte att somna snabbare än vad jag gör.
Vilken skiva ligger i din CD-spelare just nu? - Ingen, CD-skivor är old-school.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? - Vanlig, om jag måste dricka mjölk.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - Ja, alldeles för många.
När var senast någon stötte på dig? - Det var väl Adam, och det var han jävligt bra på. Tss.
Vad åt du till middag? - Ris och köttfärssås (kul kombination).
Använder du huvtröjor? - Inte om jag slipper.
Kan du vissla? - Ja, men inte i takt.
Har du någonsin deltagit i en demonstration? - Jag tror jag demonstrerar mot allting. I smyg.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? - Den mest livshotande.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? - Ja, det hoppas jag. Annars är ju jag väldigt elak som pratar bakom ryggen på andra.
Vilket riktnummer befinner du dig i? - 018 ?
Tittade du på tecknat när du var liten? - Vem gjorde inte det?
Är du blyg inför det motsatta könet? - Varför vara det?
Vilken film kan du alla replikerna till? - 'Dude, where's my car?'
Äger du några band-T-shirts? - Nej, jag har inget band jag gillar så mycket, men om det är tufft att ha en bandtröja får jag väl ta en av Adam då.
När flög du senast? - Förra sommaren, på väg hem från Kreta med Lolli.
Läser du för skojs skull? - Jadå.
Pratar du några andra språk? - Engelska, finska och tyska. Om jag måste. Och ja, man får skratta när jag pratar något annat än svenska.
Har du gråtit offentligt? - Ja, på RockOff (fy vad töntig jag är).
Har du en stationär dator eller en laptop? - En stationär, och en laptop. Men laptopen ligger undangömd någonstans så jag inte ska ha två datorer. Hm, undrar om jag ska be Adam rensa den lite så kanske den går att använda? :O
Vilket gör du, önskar eller planerar? - Planerar och önskar att jag ska följa planeringen.
Försöker du alltid lära dig nya saker? - Ja, jag är en typisk plugghäst.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? - Kanske en liten tatuering, annars tycker jag det är synd att förstöra sin kropp.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? - Det skulle ju vara kul om det skulle vara allmänt med dejting på Åland.
Kan du kasta macka? - Ja.
Har du någonsin varit på Jamaica? - Nej.
Vad har du med dig in på bion? - En snygg kille om det är skräck, en rolig kompis om det är komedi.
Vem är din favoritlärare? - Mona.
Har du någonson dejtat någon av en annan ras? - Ja, en labrador och jag hade något på gång en gång i tiden.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? - Nej, inte efter att jag sett han där på tv med tatueringar över HELA ansiktet. Det var groteskt.
Gillar du att flyga flygplan? - Om flyget är på väg söderut, ja.
Vilka personlighetsdrag är måsten hos en partner? - Humor, snäll och omtänksam.
Har du någonsin blivit attraherad av någon som haft personligheten men inte utseendet? - Det tror jag inte. Men det är väldigt enkelt att bli attraherad av någon som har utseendet men inte personligheten. Tammejtusan.
När sov du senast på golvet? - När sängen var för mjuk.
Gillar du din boendesituation? - Ja, förutom vid middagarna för då måste jag umgås med min familj.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - Fungera?
Äter du frukost dagligen? - Nej.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? - Måndagar, onsdagar, fredagar och lördagar är fullbokade och stressiga. Tisdagar och torsdagar är lugna. Fråga mig inte varför.
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna? - Det skulle vara mera troligt att någon skulle skälla ut mig om jag (mot förmodan) skulle vara tyst på en lektion.
Vilken är din favoritfrukt? - Vindruvor, men jag har hört att dom är onyttiga så kanske äpple då.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 17 år ung.
Tror du på liv på andra planeter? - Ja, varför skulle just vi vara så märkvärdiga?
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? - Det var längesedan jag var riktigt arg.
Tror du att Gud är man eller kvinna? - Jag tror att han är okönad.
Vad var det sista du åt? - Avokado.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? - Det handlar inte om kön.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? - Jag skulle ha fått heta 'Julia', oavsett kön. De ville ha en Julia helt enkelt.
Gillar du senap? - Nej.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - "Hej, jag är ett AIDS smittat barn från tredjevärlden och jag har inte ätit på en vecka. Skärp dig Julia, ditt liv är inte så jävla hårt."
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - Ja, när som helst.
Sover du på sida, mage eller rygg? - Ja.
Har du någonsin köpt något från eBay? - Manliga horor, droger och illegala vapen. Nej det har jag inte.
Tycker du om att krama folk? - Inte vem som helst sådär, men de jag tycker om.
Skulle du säga att du är trendig? - Ja.
Om någon du inte var intresserad av bjöd ut dig, vad skulle du säga? - "Tack, men jag är upptagen."
Vilken kändis har du blivit jämförd med? - Fiona, Shreks flickvän (när hon är träsktroll). Känns bra.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? - Typ Julia Roberts i Notting Hill. Papparazzifotograferna är faktiskt ganska påträngande.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? - Använd inte ordet favorit och Star Wars i samma mening.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? - Ja.
Vilka böcker har fått dig att gråta? - Alla där den bästa dör.
Tycker du att du är attraktiv? - Många insekter gillar mig.
Vad är du allergisk mot? - Pollen, gran och något i sövmedlet på sjukhuset.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? - Kör hårt.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? - Ibland.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? - 'Julia', visst är det tragiskt?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback