Snöstorm, perfekt väder för nya kläder

Imorse när jag vaknade var det snöstorm, eller i alla fall någonting väldigt likt snöstorm. Jag krängde på mig min tunna höstkappa, tog på mig mina vita lacoste SOMMARskor. Sedan frös jag på väg till skolan. Nu var det dags för något nytt. Jag tog min mamma i handen och gick till stan. Ett par nya jeans blev det (röda Cheap Monday, ja, jag vet att rött är modigt och kanske inte helt mode längre, ja, jag vet att Cheap Monday inte riktigt är mode längre, men när mamma envisades... haha), en svart lång vinterkappa i dun, ett par nya bruna stövlar. Vi inhandlade också en biljett till Red Light Night och bytte mitt nuvarande mobilabonnemang mot 'zerofourty', 1000 mess i månaden för 9,99€. Jag lämnade in ett par mina gamla jeans till zic-zac, för reparation. Haha.

Man kan ju säga att jag längtar till nästa gång det blir snöstorm och mamma inte klarar av att se mig frysa...

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback