Tänk om jag skulle leva ett bra liv, vad glad jag skulle kunna vara då

Idag har varit en dålig dag.
1. Jag har saknat Adam
2. Jag har haft tråkigt
3. Jag har bara klarat bubbles 2 gånger
4. Jag har städat mitt rum
5. Jag har skrikit på mamma för första gången på ungefär ett halvår
6. Jag har ätit för mycket
7. Jag har fått veta att det typ är rött tema på
ÅBN (Red Light Night) den 27 januari och då måste jag köpa något rött för jag äger inget rött och jag hatar Åland och allt vad det innebär, jävla skit ö och människor och idéer och blää
8. Jag har gått hem i regnet
9. Jag har inga vinterskor
10. Jag har ingen vinterjacka
11. Jag är inte trött fast jag borde
12. Jag kanske inte kommer träffa Adam före på torsdag och dit är det evigheter

MEN jag har fått vara med mina flickor, Andrea, Erri, Lolli och Fia ikväll. DET är bra.
Utan dem skulle jag nog aldrig skratta.
Eller jo, när jag är med Adam, men då skrattar jag inte åt samma saker.

Nej, nu är klockan 22:22 och jag är på tidernas sämsta humör och jag skulle bara önska att Adam var här och höll om mig och fick mig att skratta tills jag somnar av utmattning. Men nej, allt är meningslöst.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback