Tankar om fulhet

När jag och Adam var i Sverige konstaterade jag att det finns många fula människor. Varför finns det inte fler som är snygga?
Jag undrar vad det är som gör en människa ful? För man talar ju om att en människa blir vacker av allt möjligt. Egenskaper, sol, produkter, stil, kläder, accesoarer och leenden. Blir man ful av att inte ha dessa saker? Eller blir man ful när man försöker hinna med tiden och snubblar på en sten och vips så försvinner möjligheten till att vara vacker?

P.S. Med detta säger jag inte att jag är vacker, jag bara undrar. D.S.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där är verkligen frågor jag vill ha svar på. jag vill vara vacker..

Postat av: lolli

vad du är elak julia :(

2007-01-08 @ 12:47:19

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback